Nivelul taxelor percepute de DPCEP Hunedoara în anul 2020, aprobate conform Hotărârii Consiliului Județean Hunedoara nr 305/2019
1. Taxă multiplicare document – 1 leu/ pagină;
2. Taxă furnizare date – 2 lei/ persoană;
3. Taxă executare foto (pentru cărţile de identitate provizorii) – 10 lei;
4. Taxă examinare documente în vederea eliberării certificatului privind domiciliul înregistrat în Registrul Național de Evidență a Persoanelor de către D.E.P.A.B.D. – 10 lei;
5. Taxă examinare și formulare propuneri dosar schimbare nume pe cale administrativă în regim de urgenţă (până la 7 zile lucrătoare) – 210 lei;
6. Taxă examinare şi avizare dosar transcriere a certificatelor/extraselor de stare civilă întocmite de cetăţenii români în străinătate în regim de urgenţă (pănâ la 3 zile lucrătoare) – 160 lei;
7. Taxă examinare şi avizare dosar rectificare acte de stare civilă la cererea persoanei interesate în regim de urgenţă (până la 5 zile lucrătoare) – 160 lei;
8. Taxă examinare şi avizare dosar reconstituire sau întocmire ulterioară a unui act de stare civilă în regim de urgenţă (până la 7 zile lucrătoare) – 110 lei;
9. Taxă soluţionare cereri şi dosare, pe linie de stare civilă, cu excepţia celor menţionate (până la 10 zile lucrătoare ) – 110 lei;
10. Taxă formular pe linie de stare civilă – 5 lei.
Achitarea taxelor pentru furnizarea de date se poate efectua în numerar, la sediul instituției sau prin virament în contul de Trezorerie al acesteia:
RO67TREZ36621G345000XXXX
CIF 17442848